Subject: Vs: Digikultuuri uuringu viimane etapp
From: "Karl Haljasmets \(Haap Consulting\)" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, "Age Toomla \(Haap Consulting\)" <[email-masked]>, "Maarja Roon \(Haap Consulting\)" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 14:52:32 +0300

Tere

Manuses meie vastuväited.

Meie probleem on ettevõttena täna ka see, et meie II osa tasu on täna
kinni.

Karl Haljasmets

co-founder / kaasasutaja

Haap Consulting OÜ

Mobile: +372 5196 6196

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

haap.ee <https://www.haap.ee/>

  _____

Saatja: Karl Haljasmets (Haap Consulting) <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 23. juuli 2024 11:45
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>; Age Toomla (Haap Consulting)
<[email-masked]>
Teema: Vs: Digikultuuri uuringu viimane etapp

Tere

Aitäh!

Vastame hiljemalt 13. augustiks.

Karl Haljasmets

co-founder / kaasasutaja

Haap Consulting OÜ

Mobile: +372 5196 6196

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

haap.ee <https://www.haap.ee/>

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: reede, 19. juuli 2024 11:07
Adressaat: Karl Haljasmets (Haap Consulting) <[email-masked]>; Age Toomla
(Haap Consulting) <[email-masked]>
Teema: Digikultuuri uuringu viimane etapp

Aadressilt [email-masked] ei saadeta teile sageli meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege täpsemat teavet
selle kohta, miks see on oluline

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Digikultuuri uuringu viimane etapp

Registreerimise kuupäev: 19.07.2024

Registreerimise number: 1-18/889-1.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda e-postil  <mailto:|
[email-masked]> [email-masked] või helistada telefonil 628 2222.

Kultuuriministeerium
Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:| [email-masked]>
www.kul.ee <https://www.kul.ee/>